Indkøbskurv

No products in the cart.

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Tak fordi du bruger hjemmesiden, samt de vejledningstjenester du opretter i forbindelse med min hjemmeside. Læs disse handelsbetingelser omhyggeligt.

Ved at bruge virksomhedens tjenester acceptere du vores privatpolitik. Hvis du ikke acceptere disse, skal du ikke bruge vores tjenester.

  1. Virksomhedsoplysninger


Firmanavn: Stabiltvaegttab

E-mail: stabiltvaegttab@hotmail.com

Line Hedegaard
Skovvej 40
5690 Tommerup

CVR nummer: 40436782

  • Priser og betaling

    Alle priserne på hjemmesiden er i danske kroner og er inklusive moms, da virksomhedens produkter sælges til private personer. 

    Webshop: Betalingskort – når du gennemfører køb på hjemmesiden vil de blive trukket på dit betalingskort samme dag.

    Virksomheden betaler det gebyr der opkræves af betalingsindløser. Brugeren betaler selv omkostninger for eventuelle andre gebyrer, som egen kortudsteder måtte opkræve.

    Online- og personlige forløb: Der sendes en faktura, som skal betales på den dato der er beskrevet på fakturaen – sker dette ikke, afsluttes forløbet omgående. Hvis du acceptere virksomhedens betalte tjenester (inkl. Vores vejledningstjenester) vil du få tilsendt en faktura eller beløbet vil blive trukket fra dine oplyste kortoplysninger til betaling via virksomhedens webshop. Dette er købers eget ansvar at bruge de betalingsformer virksomheden benytter sig af. 
  • Levering

    Webshop: Leveringen af produkterne sker igennem din E-mail du har oplyst til hjemmesiden.

    Online- og personlige forløb: Når kunden har gennemført sin betaling vil kunden blive oprettet i systemet og få adgang til systemet igennem den aftalte kommunikations app. Eller fysiske dokumentation samt den oplyste e-mail fra kunden. Dette er afhængigt af valg af forløb.  

  • Brug af virksomhedens tjenester

    Du skal være fyldt 18 år for at acceptere disse handelsbetingelser, samt bruge virksomhedens anvendte tjenester i form af kommunikations app. Der kan ikke hentes samtykke af forældre til dette, da virksomheden ikke vejleder folk under 18 år.

  • Bestilling af vejlednings tjenester

Vores accept af din ordre finder sted, når vi sender dig en e-mail for at acceptere den, på hvilket tidspunkt vores kontrakt om vejledningstjenester vil opstå̊ mellem dig og virksomheden.

Hvis virksomheden ikke kan acceptere din ordre, informerer vi dig om dette og opkræver ikke betaling for vejledningstjenesterne. Dette kan eksempelvis skyldes uventede begrænsninger på vores ressourcer, som vi ikke med rimelighed kunne planlægge, kreditoplysninger, vi har modtaget om dig, der ikke opfylder vores minimumskrav, eller fordi vi har identificeret en fejl i prisen eller beskrivelsen af tjenesterne.

  • Brugen af virksomhedens vejledning er på eget ansvar (virksomheden leverer ikke lægehjælp eller lægefaglig rådgivning)

    Virksomheden tilbyder ikke lægefaglig eller diætist rådgivning. Før du starter et forløb skal du konsultere din læge eller sundhedspersonale for at afgøre om dette er det rigtige forløb for netop dig.

    Hvis du oplever udmattelse, svimmelhed, åndenød, eller smerter skal du straks søge lægehjælp. Motion medfører en vis risiko for skade, og du påtager dig disse aktiviteter på egen risiko.

    Brugen af opskrifterne er på egen risiko, og du skal altid gennemgå indholdet for at kontrollere, at eventuelle allagier, intolerancer du burde have, er i overensstemmelse med den mad du spiser.

    Virksomhedens tjenester er ikke en erstatning for medicinsk rådgivning eller behandling. Virksomhedens tjenester leveres kun til general information.

Begrænsning af kcal-indtaget kan i nogle tilfælde føre til angst, spiseforstyrrelser, depression, træthed eller andre relaterende mentale eller fysiske helbredproblemer. Kontakt derfor en diætist eller læge, inden du påbegynder et sundhedsprogram.

  • Ansvar af køb

Webshop: Det er virksomhedens ansvar at du får tilsendt de produkter du køber i webshoppen samt at du får de tjenesteydelser der beskrives igennem forløbet.

De produkter som bliver solgt fra hjemmesiden er afhængige af brugeren input og valg, hvor efter eventuelle fejl i brugerens input efter valg, ikke er virksomhedens ansvar. Sørg derfor altid at tjek at dine oplysninger du skriver, er korrekte. Brugeren kan dog altid henvende sig til virksomheden, for at få ændret fejlindtastningen.

Online- og personlige forløb: Det er virksomhedens ansvar at sørge for at du får adgang til de ydelser som beskrives i forløbene på hjemmesiden www.stabiltvaegttab.dk – det er IKKE virksomhedens ansvar at du opnår et vægttab eller en livsstilændring herom.

  • Udøvelse af din fortrydelsesret

    Ved at acceptere disse betingelser acceptere du, at du kan få adgang til digitalt indhold i form af e-bøger, vejledningsforløb og andre digitale produkter hjemmesiden evt. sælger.

    Du giver derfor udtrykkeligt afkald på din fortrydelsesret, fra det øjeblik du får adgang til det digitale indhold. Indtil du får adgang, har du fortrydelsesret efter de almindelige regler i forbrugeraftaleloven.

    Meddelelse omkring fortrydelsesret skal gives digitalt på E-mail stabiltvaegttab@hotmail.com og skal være kommet frem til virksomheden inden at du har fået adgang til følgende digitalt købt indhold. I emnefeltet skal du skrive ’’fortrydelse’’.

    Hvis denne fortrydelse gennemføres, skal alt materiale fra virksomheden, samt oplysninger til dig sendt via. Vejledningstjenester slettes omgående fra dine enheder.

  • Dit ansvar at give virksomheden den nødvendige information om dig til forløb

    Virksomheden kan have brug for særlige oplysninger fra dig, for at være i stand til at kunne levere den korrekte kostvejledning til dig. Dette kan f.eks. være oplysninger omkring din krop, dit velbefindende, herunder højde, vægt, måltider, ernæring og general trivsel. Det er derfor dit eget ansvar at give virksomheden de korrekte oplysninger fra dig, hvis disse bliver efterspurgt. Gives disse ikke, kan virksomheden afslutte dit forløb omgående.

    Virksomheden vejleder ikke i spiseforstyrrelser og det er derfor ikke muligt at komme i forløb hos virksomheden, hvis dette haves. Der laves altid en uforpligtende samtale inden opstart af forløb, hvor dette spørges ind til.

  • Afslutning af forløb fra virksomhedens side

    Virksomheden kan afslutte forløbet efter eget ønske, hvis der opstår problemer med at yde den service som er aftalt. Gør virksomheden det og du såfremt har betalt for en tjeneste på forhånd, refunderes hele dette beløb til køber naturligvis.

  1. Returnering af varen

    Det er IKKE muligt at returnere sine køb i webshoppen og få pengene retur når købet er gået igennem. Produktet kan tages i brug, idét at det modtages.

    Det er ikke muligt at få returneret beløbet for sit online- og personlige forløb, da ydelsen af forløbene startes op idét at beløbet gennemføres.
  1. Afmelding af online- og personlige forløb før aftalt tid


Ønsker du at afslutte dit forløb inden aftalt tid, kan dette kun lade sig gøre hvis virksomheden godkender dette ønske – ellers skal det fulde beløb af forløbets aftalte længde, betales uanset om man ønsker at afslutte før tid eller forsætte. Overvej da altid, om du ønsker at binde dig til et forløb. Det er dog altid vigtigt for virksomheden at du får en god oplevelse med virksomheden, så der bestræbes altid på at finde den bedste løsning for både dig og virksomheden.

  1. Databehandlinger

Virksomheden modtager kundedata når forbrugeren køber varer igennem webshoppen, samt de oplysninger som kunden oplyser til firmaet.

  1. Virksomheden er ikke ansvarlige for andre websider

    Virksomhedens tjenester kan indeholde links til andre uafhængige websteder, der ikke administreres af os. Sådanne uafhængige webesteder ikke under vores kontrol, og virksomheden er derfor ikke ansvarlig for deres indhold eller deres privatlivspolitikker. Dette er derfor dit eget ansvar om du vil købe produkter eller tjenester, der tilbydes af dem.
  1. Kontakt

    Har du spørgsmål, klager eller kommentarer kan du kontakte os på stabiltvaegttab@hotmail.com
    Hvis virksomheden skal kontakte dig, sker det via e-mail, SMS, eller ved hjælp af de kontaktoplysninger du har givet virksomheden.

    Ved at tilmelde dig virksomhedens hjemmeside eller tjenester, anerkender du, at virksomheden kan kontakte dig.
  1. Klagemuligheder

    En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

    EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her –
     http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adressexx@yy.dk.”
  1. Ændringer af handelsbetingelserne

    Virksomheden kan ændre handelsbetingelserne ensidigt (uden at kunderne skal være enige i dette)
  1. Love og værneting

    Disse betingelser er underlagt dansk lov, og du kan anlægge sag ved de danske domstole i forbindelse med tjenesterne. Eventuel sag vedrørende uoverensstemmelser (sagsanlæg) skal skulle indbringes i byretten, i den givne by som virksomheden er placeret i (virksomheden er placeret i Tommerup, Fyn)

Hvert afsnit af disse betingelser skal fungere separat. Hvis en domstol eller relevant myndighed beslutter, at et eller flere af disse afsnit måtte være ulovlige, skal de resterende afsnit forblive i kraft og have virkning.

Dette dokument er sidst opdateret d. 6/4/2022 af Line Hedegaard